۱۳ خرداد , ۱۳۹۲
دسته بندی: ADSL مخابرات, اخبار مخابرات, مشکلات شما

مهندس پوررنجبر مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از ارائه اینترنت با قیمت های مختلف بر اساس حجم آن ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران مهندس پوررنجبر با اعلام این خبر گفت: از این پس برای تعرفه‌های اینترنت براساس مصوبه‌ای که سازمان تنظیم مقررات ابلاغ کرده برای سرعت‌های مختلف براساس حجم آن‌ها قیمت‌های مختلفی اعمال خواهد شد.

وی با بیان این‌که در حال حاضر تمام تعرفه‌ها برای اجرا به استان‌های مختلف فرستاده شده، درباره زمان اجرایی شدن این طرح اظهار کرد:‌ این طرح در حال اجراست و باعث می‌شود هزینه‌ها به مراتب کمتر از گذشته شود چراکه در شیوه جدید کارکرد و حجمی که افراد مورد استفاده قرار می‌دهند محاسبه خواهد شد و مشتری مجبور نخواهد بود مبلغ خاصی را به طور ثابت پرداخت کند و حتی مدتی از اینترنت هم استفاده نکند.

پوررنجبر ادامه داد: با استفاده از این شیوه کاربران حتی می توانند در صورتی که برای مدتی از اینترنت استفاده نکرده‌اند هزینه پرداخت نکرده و تنها تعرفه‌های اندک آبونمان را بپردازند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به این سوال که اگر فردی که اینترنت خود را از شرکت مخابرات می‌گیرد برای مدتی از اینترنت استفاده نکند، هزینه استفاده از آن چگونه خواهد بود ، گفت: اگر قرارداد کاربر به صورت حجمی باشد و ثابت نباشد در صورت استفاده نکردن از اینترنت تنها مبلغ مربوط به آبونمان را پرداخت خواهد کرد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که تاکنون تمام قراردادها به شکل ثابت بوده و مشترکی به صورت حجمی قرارداد نبسته است توضیح داد: کاربران می توانند با مراجعه به دفاتری که ثبت نام اینترنت خود را در آن‌ها انجام داده‌اند نسبت به دریافت اینترنت حجمی اقدام کنند و سرویس خود را تغییر دهند.

درباره نویسنده: مدیریت سایت

گروه فناوری اطلاعات ایده پرداز جغتای در سال 1391 در شهرستان جغتای تاسیس گردید و در زمینه های سخت افزار ، نرم افزار ، شبکه ، اینترنت و فروش سیستم و لپ تاپ فعالیت مینماید. جهت برقراری ارتباط و بیان مشکلات و مسائل خود با شماره سامانه پیامک 5000262052 در ارتباط باشید.

مشاهده تمامی پست های

یک دیدگاه برای “ مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: ارائه اینترنت حجمی در مخابرات/ با این شیوه هزینه‌های کاربر کاهش می‌یابد

  1. tooran گفت:

    اینترنت+ASDL2 رااز جشنواره،مخابرات اهواز گرفتیم فقط دو هفته کار کرد
    ابن اینترنت علاوه براینکه بی کیفیت است پرسنل وسرویس دهی بسیار ضعیفی هم دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

یک + 8 =

اشتراک پیامک

تقویم شمسی

فروردین ۱۴۰۳
شیدسچپج
« آذر  
 123
۴۵۶۷۸۹۱۰
۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷
۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴
۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱

پیشنهاد ویژه

http://joghataynet.ir/wp-content/uploads/2018/06/051sms-120-240.gif