۲ خرداد , ۱۳۹۲
دسته بندی: ADSL مخابرات, اخبار شرکت, اخبار فناوری اطلاعات, اخبار مخابرات, مشکلات شما

تعداد فعلي مشترکان اينترنت پرسرعت مخابرات بالغ بر يک ميليون و 600 هزار کاربر اعلام شده و به همين تعداد هم در ميان شرکت‌هاي PAP کاربر اينترنت وجود دارد.

zareian1287

مدير کل روابط عمومي شرکت مخابرات ايران، در خصوص گلايه کاربران اينترنت مخابرات، در برخي موارد توضيح داد: کيفيت ما پايين‌تر نيست، اما تا چندي پيش به دليل مصوباتي که از سوي شوراي عالي انقلاب فرهنگي و سازمان تنظيم مقررات ابلاغ شده بود، محدوديت‌ها را رعايت مي‌کرديم. به گفته او و براساس اطلاعات نشريه ارتباطات اما شرکت‌هاي PAP همکار ما اين کار را نمي‌کردند و حتي در تبليغات آنها مي‌ديديم که تا اينترنت چهار‌مگابايت نيز تبليغ مي‌شود و شايد همين موضوع موجب شده که برخي فکر کنند ممکن است ما سرعت پايين‌تري داشته باشيم. داوود زارعيان با اشاره به اين‌که سرعت براساس مصوبه‌ي واگذاري ADSL در تمام شرکت‌ها مشابه يکديگر است، افزود: مدتي است شرکت مخابرات تغييرات اساسي در ساختار عرضه‌ي خدمات ADSL ايجاد کرده و با ايجاد مراکز خدمات‌دهي و سرويس‌هاي هوشمند سرويس مناسبي به کاربران خود ارائه مي‌کند و در نهايت تفاوت ميان اين شرکت و شرکت‌هاي PAP وجود ندارد.

درباره نویسنده: مدیریت سایت

گروه فناوری اطلاعات ایده پرداز جغتای در سال 1391 در شهرستان جغتای تاسیس گردید و در زمینه های سخت افزار ، نرم افزار ، شبکه ، اینترنت و فروش سیستم و لپ تاپ فعالیت مینماید. جهت برقراری ارتباط و بیان مشکلات و مسائل خود با شماره سامانه پیامک 5000262052 در ارتباط باشید.

مشاهده تمامی پست های

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

16 + هشت =

اشتراک پیامک

تقویم شمسی

فروردین ۱۴۰۳
شیدسچپج
« آذر  
 123
۴۵۶۷۸۹۱۰
۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷
۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴
۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱

پیشنهاد ویژه

http://joghataynet.ir/wp-content/uploads/2018/06/051sms-120-240.gif