۱۷ اردیبهشت , ۱۳۹۲
دسته بندی: ADSL مخابرات, اخبار شرکت, اخبار مخابرات

چهارمین قرعه کشی جشنواره نوروزی “اینترنت پرسرعت” شرکت مخابرات ایران با حضور مدیران شرکت مخابرات ایران و نماینده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

globe, group of the people and notebook on white background

به گزارش گروه خبری ارتباطات آنلاین، چهارمین قرعه کشی جشنواره نوروزی “اینترنت پرسرعت” شرکت مخابرات ایران مربوط به هفته های ششم، هفتم وهشتم این جشنواره، از بین مشترکانی که در جشنواره فوق، اینترنت پرسرعت یکساله شرکت مخابرات ایران را خریداری کرده اند امروز، دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 به صورت یکجا برگزار و 210 برنده آن انتخاب و معرفی شدند.

این قرعه کشی درحالی انجام شد که پیش از این، سه مرحله قرعه کشی جشنواره نوروزی “اینترنت پرسرعت” شرکت مخابرات ایران انجام شده بود و در هر مرحله 70 نفر برندگان منتخب معرفی شده بودند.

گفتنی ست، جوایز برندگان، هر نفر یک دستگاه تبلت ( گالکسی سامسونگ TABII ) است که در هفته ارتباطات در مراسمی به آنان اهداء خواهد شد.

لازم به یادآوری ست، این جشنواره از 12 اسفند آغاز و به صورت هفتگی، تا 6 اردیبهشت ادامه داشت.

درباره نویسنده: مدیریت سایت

گروه فناوری اطلاعات ایده پرداز جغتای در سال 1391 در شهرستان جغتای تاسیس گردید و در زمینه های سخت افزار ، نرم افزار ، شبکه ، اینترنت و فروش سیستم و لپ تاپ فعالیت مینماید. جهت برقراری ارتباط و بیان مشکلات و مسائل خود با شماره سامانه پیامک 5000262052 در ارتباط باشید.

مشاهده تمامی پست های

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

یک × 5 =

اشتراک پیامک

تقویم شمسی

فروردین ۱۴۰۳
شیدسچپج
« آذر  
 123
۴۵۶۷۸۹۱۰
۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷
۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴
۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱

پیشنهاد ویژه

http://joghataynet.ir/wp-content/uploads/2018/06/051sms-120-240.gif