۲ اردیبهشت , ۱۳۹۴
دسته بندی: ADSL مخابرات, اخبار مخابرات, همراه اول, ویژه

مدیر عامل  شرکت مخابرات خراسان رضوی از راه اندازی و بهره برداری از سرویس اینترنت پرسرعت Wifi off loading  جهت مشترکان همراه اول در شهر مشهد خبر داد.

مهندس ملک جعفریان تصریح کرد: هم اکنون ۱۶ دستگاه Access point در فرودگاه هاشمی نژاد، ۵ دستگاه در راه آهن و ۱۵ دستگاه در اطراف حرم مطهر جهت ارائه اینترنت پرسرعت بی سیم به شهروندان و زائران گرامی نصب و راه اندازی گردیده است.

modir-khr984

وی هزینه اجرای این طرح را تاکنون  دو میلیارد ریال برآورد نمود و خاطرنشان ساخت: طرح دسترسی آسان به اینترنت پرسرعت بی سیم در اماکن عمومی ، گردشگری ، دانشگاهی، تجاری و … با هدف جلب رضایت مجاورین و زائرین حضرت ثامن الحجج (ع) توسط شرکت مخابرات خراسان رضوی در دست اجرا می باشد.

ملک جعفریان خاطرنشان ساخت : برنامه شرکت مخابرات خراسان رضوی در سال جاری ، تجهیز بیش از ۳۰۰ نقطه از شهر مشهد به اینترنت پرسرعت  wifi public , Wifi off loading  می باشد.

شایان ذکر است کلیه کاربران اینترنت پرسرعت مخابرات با همان user و پسورد قبلی خود قادر به استفاده از شبکه اینترنت پرسرعت بی سیم در اماکن عمومی خواهند بود و مشترکان تلفن همراه اول نیز با وارد شدن به فضای ابر  wifiشرکت مخابرات  می توانند از طریق Wifi off loading از اینترنت پرسرعت بی سیم استفاده نمایند.

گفتنی است تعرفه و هزینه این سرویس همان هزینه مرسوم در بستر adsl  و شبکه تلفن همراه می باشد بطوری که مشترک با قرار گرفتن در محدوده پوشش Wifi با اعمال تنظیمات لازم ، قادر به استفاده از مزایای این سرویس از قبیل سرعت و امنیت بالا، انجام خرید اینترنتی واستفاده از شبکه های گوناگون خبری و خدماتی و …خواهد بود.

منبع : پورتال مخابرات خراسان رضوی

درباره نویسنده: مدیریت سایت

گروه فناوری اطلاعات ایده پرداز جغتای در سال 1391 در شهرستان جغتای تاسیس گردید و در زمینه های سخت افزار ، نرم افزار ، شبکه ، اینترنت و فروش سیستم و لپ تاپ فعالیت مینماید. جهت برقراری ارتباط و بیان مشکلات و مسائل خود با شماره سامانه پیامک 5000262052 در ارتباط باشید.

مشاهده تمامی پست های

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

3 − 3 =

اشتراک پیامک

تقویم شمسی

اسفند ۱۴۰۲
شیدسچپج
« آذر  
 1234
۵۶۷۸۹۱۰۱۱
۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸
۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵
۲۶۲۷۲۸۲۹ 

پیشنهاد ویژه

http://joghataynet.ir/wp-content/uploads/2018/06/051sms-120-240.gif