۱۴ مرداد , ۱۳۹۲
دسته بندی: اخبار فناوری اطلاعات

هسته مشاوره آموزش وپرورش شهرستان جغتای اقدام به برگزاری خدمات انتخاب رشته کنکور ۹۲ با بهره گیری از مجرب ترین نیروهای مشاور در محل دبیرستان علامه طباطبایی نموده است .

 

لذا دانش آموزان و کلیه داوطلبین گرامی می توانند جهت هماهنگی با شماره تلفن ۵۶۲۳۱۳۰  یا شماره همراه ۰۹۱۵۹۷۴۸۰۰۹ تماس حاصل فرمایند. ضمناً:۱ – شروع خدمات مرکز از زمان اعلام انتخاب رشته توسط سازمان سنجش تا پایان آن می باشد. ۲-شروع خدمات مشاوره در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ و بعد از ماه مبارک رمضان از ساعت ۷ الی ۱۳ و درنوبت عصر از ساعت ۱۷ الی۱۹ می باشد. ۳- مراجعه کنندگان می توانند با توجه به برنامه پایگاه از تجارب مشاورین متعدد استفاده نمایند. ۴- دانش آموزان تحت پوشش می توانند با ارائه مدرک از خدمات رایگان مشاوره بهره گیرند. ۵-دانش آموزانی که تمایل دارند از خدمات مشاوره ای استفاده نمایند حتما درجلسه مشاوره عمومی ساعت 8/30 الی 9/30 هر روز شرکت نمایند. (جلسه فوق برای کلیه داوطلبین رایگان می باشد.) روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان جغتای

 منبع خبر : جغتای نیوز

درباره نویسنده: مدیریت سایت

گروه فناوری اطلاعات ایده پرداز جغتای در سال 1391 در شهرستان جغتای تاسیس گردید و در زمینه های سخت افزار ، نرم افزار ، شبکه ، اینترنت و فروش سیستم و لپ تاپ فعالیت مینماید. جهت برقراری ارتباط و بیان مشکلات و مسائل خود با شماره سامانه پیامک 5000262052 در ارتباط باشید.

مشاهده تمامی پست های

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

پنج × چهار =

اشتراک پیامک

تقویم شمسی

فروردین ۱۴۰۳
شیدسچپج
« آذر  
 123
۴۵۶۷۸۹۱۰
۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷
۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴
۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱

پیشنهاد ویژه

http://joghataynet.ir/wp-content/uploads/2018/06/051sms-120-240.gif