۳ خرداد , ۱۳۹۲
دسته بندی: اخبار اقتصادی, اخبار فناوری اطلاعات, سرگرمی

کارلوس اسلیم تاجر مکزیکی و پولدارترین مرد جهان بعد از تصویب لایحه‌ای در کنگره مکزیک با ضرر ۳ میلیارد دلاری در مجموع دارایی‌هایش مواجه شد که این خود عاملی بر سبقت گیتس شد.

bilgits

 آقای 57 ساله و خاص مایکروسافت توانست دوباره لقب پولدارترین فرد جهان را از تاجری مکزیکی به نام کارلوس اسلیم پس بگیرد. این تاجر لبنانی الاصل که در سال 2007 توانسته بود با مجموع دارایی‌ها 59 میلیارد دلار، آقای خاص دنیای نرم‌افزار (بیل گیتس) را با مجموع دارایی‌های 58 میلیارد دلار پشت سر بگذارد، تا چندی پیش در صدر لیست قرار داشت. اسلیم که مالک شرکت‌های آمریکا موویل (یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای تلفن همراه در آمریکا)، تلمکس و تل‌سل است، براساس آخرین آمار دارایی در حدود 73.2 میلیارد دلار داشته که پس از تصویب لایحه‌ای در کنگره مکزیک که به ضرر سرمایه‌داران کلان است باعث شده که روند صعودی فعالیت‌های مالی وی با کاهش 14 درصدی در سالجاری روبرو شود و از این جهت مرد 73 ساله در انتظار پرواز 3 میلیارد دلار از مجموع درآمدهای احتمالی و آینده‌اش باشد. گیتس هم البته تا پیش از این 72.9 میلیارد دلار دارایی داشته و در رده دوم ایستاده بود که رشد 28 درصدی سهام مایکروسافت به مانند پله پرتابی عمل کرد تا جایگاه وی با ثبات‌تر شود. ارائه ویندوز8 برای رایانه‌های رومیزی یکی از مهم‌ترین عوامل رشد سهام این شرکت نام برده شده است.

درباره نویسنده: مدیریت سایت

گروه فناوری اطلاعات ایده پرداز جغتای در سال 1391 در شهرستان جغتای تاسیس گردید و در زمینه های سخت افزار ، نرم افزار ، شبکه ، اینترنت و فروش سیستم و لپ تاپ فعالیت مینماید. جهت برقراری ارتباط و بیان مشکلات و مسائل خود با شماره سامانه پیامک 5000262052 در ارتباط باشید.

مشاهده تمامی پست های

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

بیست − نه =

اشتراک پیامک

تقویم شمسی

فروردین ۱۴۰۳
شیدسچپج
« آذر  
 123
۴۵۶۷۸۹۱۰
۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷
۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴
۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱

پیشنهاد ویژه

http://joghataynet.ir/wp-content/uploads/2018/06/051sms-120-240.gif